Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Act AS A(R): Dealing with negative emotions

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10391818" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10391818 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://erie.v2.czu.cz/en/r-13320-conference-proceedings" target="_blank" >https://erie.v2.czu.cz/en/r-13320-conference-proceedings</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Act AS A(R): Dealing with negative emotions

  • Popis výsledku v původním jazyce

    As part of testing the Act As A (R) simulation on a sample of secondary school students, it was found that negative emotions may emerge during the simulation. The aim of this paper is to propose new elements that can minimize negative experiences of the participants, either during or immediately after the simulation. The paper describes specific situations that occurred during the testing and the influence of the facilitator on the simulation process. In the context of the observed phenomena, suggestions are presented at the end of the article that can mitigate negative emotions in participants in the simulation. Ensuring a safer environment can positively affect the effectiveness of the didactic simulation.

  • Název v anglickém jazyce

    Act AS A(R): Dealing with negative emotions

  • Popis výsledku anglicky

    As part of testing the Act As A (R) simulation on a sample of secondary school students, it was found that negative emotions may emerge during the simulation. The aim of this paper is to propose new elements that can minimize negative experiences of the participants, either during or immediately after the simulation. The paper describes specific situations that occurred during the testing and the influence of the facilitator on the simulation process. In the context of the observed phenomena, suggestions are presented at the end of the article that can mitigate negative emotions in participants in the simulation. Ensuring a safer environment can positively affect the effectiveness of the didactic simulation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROCEEDINGS OF THE 15TH INTERNATIONAL CONFERENCE EFFICIENCY AND RESPONSIBILITY IN EDUCATION 2018 (ERIE)

  • ISBN

    978-80-213-2858-7

  • ISSN

    2336-744X

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    180-188

  • Název nakladatele

    Czech University of Life Sciences Prague

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    6. 6. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000452558300022