ICT in mathematics teacher education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10390981" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10390981 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
ICT in mathematics teacher education
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this paper is to assess the changes that the use of ICT has undergone in the pre-service mathematics teacher education over past ten years, both in the area of technological equipment available and in the area of curricula of subjects that focus on the use of ICT.
Název v anglickém jazyce
ICT in mathematics teacher education
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to assess the changes that the use of ICT has undergone in the pre-service mathematics teacher education over past ten years, both in the area of technological equipment available and in the area of curricula of subjects that focus on the use of ICT.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
18th Conference on Applied Mathematics, APLIMAT 2019 - Proceedings
ISBN
978-80-227-4884-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
567-572
Název nakladatele
Slovak University of Technology in Bratislava
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
5. 2. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—