Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ABSTRACT ART AS TOOL TO LEARN MATHEMATICS. SUGGESTIONS FROM A VAN DOESBURG'S PAINTINGS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10392896" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10392896 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    ABSTRACT ART AS TOOL TO LEARN MATHEMATICS. SUGGESTIONS FROM A VAN DOESBURG'S PAINTINGS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper focuses on the possible links between Mathematics and Art. It shows how to discover mathematical concepts in a painting and how use them to make a suitable observation of this artistic creation. In particular, it presents a reading &apos;with mathematical eyes&apos; of a picture, titled &quot;Arithmetic Composition I&quot;, made by Theo van Doesburg. It provides an example of approach to a picture that can promote the need to use mathematical tools for investigating in depth an artistic composition.

  • Název v anglickém jazyce

    ABSTRACT ART AS TOOL TO LEARN MATHEMATICS. SUGGESTIONS FROM A VAN DOESBURG'S PAINTINGS

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the possible links between Mathematics and Art. It shows how to discover mathematical concepts in a painting and how use them to make a suitable observation of this artistic creation. In particular, it presents a reading &apos;with mathematical eyes&apos; of a picture, titled &quot;Arithmetic Composition I&quot;, made by Theo van Doesburg. It provides an example of approach to a picture that can promote the need to use mathematical tools for investigating in depth an artistic composition.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    18th Conference on Applied Mathematics Aplimat 2019

  • ISBN

    978-80-227-4884-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1310-1317

  • Název nakladatele

    Institute of Mathematics and PhysicsFaculty of Mechanical EngineeringSlovak University of Technology in Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    5. 2. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku