V hlavní roli: kyslik
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10396696" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10396696 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
V hlavní roli: kyslik
Popis výsledku v původním jazyce
Tato aktivita byla navržena za účelem zdůraznění důležitosti kslíku pro člověka se speciálním důrazem na první pomoc. Byly analyzovány dvě aktivity. Vše začíná brainstormingem o vzduchu, jeho důležitosti, složení apod. Učitel směřuje diskusi na kyslík. V první aktivitě se žáci zabývají produkcí kyslíku. Používají senzor kyslíku a měří kyslík vyprodukovaný rostlinou za různých podmínek (tma, denní světlo, umělé světlo). Ve druhé aktivitě byly senzory využity k měření kyslíku ve vydechovaném vzduchu.
Název v anglickém jazyce
Starring: Oxygen
Popis výsledku anglicky
This activity was designed to stress importance of oxygen for humans with a special focus on first aid. Two activities were tested. It starts with brainstorming about air, its importance, its composition etc. The teacher directs the discussion to oxygen. As the first activity, students encounter production of oxygen. They use an oxygen sensor to measure the production of oxygen by a plant under different conditions (dark, daylight, lamp). The second activity concerns human breathing. Students use the oxygen sensor to measure proportion of oxygen in the air in the lab, and later in the air they exhale.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
PROJECT-BASED EDUCATION AND OTHER ACTIVATING STRATEGIES IN SCIENCE EDUCATION XVI (PBE 2018)
ISBN
978-80-7603-066-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
47-55
Název nakladatele
CHARLES UNIVERSITY, Faculty of Education
Místo vydání
PRAHA 1
Místo konání akce
Prague
Datum konání akce
8. 11. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000482135600006