Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Folklore texts for children in teaching Russian as a foreign language

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10400094" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10400094 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Detskie folklornye teksty v obučenii RKI

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Glava posvjaščena vozmožnostjam ispolzovanija tekstov detskogo folklora pri obučenii russkomu jazyku kak inostrannomu. Snačala objasnjajutsja sut folklora, klassifikacija folklornych žanrov i specifičeskie čerty i žanry detskogo folklora. Dalee v glave prezentujutsja rezultaty kontent-analiza učebno-metodičeskich kompleksov dlja obučenija russkomu jazyku v češskich načalnych i srednich školach, celju kotorogo bylo vyjasnit, kakie žanry detskogo folklora ispolzujutsja v nich i s kakoj celju. V glave takže rassmatrivajutsja konkretnye vozmožnosti ispolzovanija detskogo folklora v kačestve sredstva formirovanija mežkulturnoj kommunikativnoj kompetencii učaščichsja.

  • Název v anglickém jazyce

    Folklore texts for children in teaching Russian as a foreign language

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter is dedicated to the opportunity of using children&apos;s folklore texts in teaching Russian as a foreign language. First of all, the very nature of folklore is explained, followed by the classification of folklore genres and specific aspects of children&apos;s folklore. The chapter also includes the results of content analysis of the educational material for teaching Russian at Czech primary and secondary schools. The aim of the analysis was to discover which genres of children&apos;s folklore are included in the materials, and for what purpose. The particular possibilities of using children&apos;s folklore as a mean of creating intercultural communicative competence are stated at the very end of the chapter.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Волшебный свет детской литературы. Детская литература в контексте мировой культуры и обучения русского как иностранного.

  • ISBN

    978-80-7603-088-6

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    40-54

  • Počet stran knihy

    434

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly