Historický vývoj výuky klavírní spolupráce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10400647" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10400647 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=KvJe5d3.Zc" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=KvJe5d3.Zc</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Historický vývoj výuky klavírní spolupráce
Popis výsledku v původním jazyce
Tato studie má za cíl poukázat na významné výukové postupy minulosti, které ovlivnily současnou výuku klavírní spolupráce, jsou dále rozvíjeny a uplatňovány i v dnešní výuce tohoto oboru. Jsou jimi především práce C. P. E. Bacha: Versuch über die wahre Art das Clavier zu spielen, J. B. Cramera: Instructions for the piano forte a velká škola C. Czerného: Vollstandige theoretisch-practische Pianoforte-Schule.
Název v anglickém jazyce
The history of teaching piano accompaniment
Popis výsledku anglicky
The aim of this study is to show the significant historical didactic principals, which influenced the contemporary teaching of piano accompaniment and are further developed and implemented in current didactics in this field. They are mainly the works of C. P. E. Bach: Versuch über die wahre Art das Clavier zu spielen, J. B. Cramer: Instructions for the piano forte and the big piano school C. Czerny: Vollstandige theoretisch-practische Pianoforte-Schule.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Hudební výchova
ISSN
1210-3683
e-ISSN
—
Svazek periodika
27/2019
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
28-30
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—