Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozšíření školního poradenského pracoviště o pozici školního speciálního pedagoga a školního psychologa

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10405039" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10405039 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216224:14410/19:00110924

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=vD4no4MAuU" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=vD4no4MAuU</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21062/ujep/326.2019/a/2533-7106/OJPPE/2019/3/1" target="_blank" >10.21062/ujep/326.2019/a/2533-7106/OJPPE/2019/3/1</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozšíření školního poradenského pracoviště o pozici školního speciálního pedagoga a školního psychologa

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jedním z nejdůležitějších principů inkluze a inkluzivního vzdělávání je poznání, že všichni žáci mají nějaké nadání, které může být přínosem pro ostatní. Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumného šetření realizovaného v rámci projektu &quot;Škola pro všechny: Inkluze jako cesta k efektivnímu vzdělávání všech žáků&quot;. Projekt byl zaměřen na zvyšování otevřenosti škol v oblasti inkluze, přispěl ke zlepšování vzdělávací praxe formou zvyšování kompetencí škol v oblasti inkluzivního vzdělávání prostřednictvím metodické podpory pedagogických pracovníků při práci s heterogenní skupinou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a rozšířením školního poradenského pracoviště o nové pozice. Klíčová aktivita 4 &quot;Podpora školních poradenských pracovišť&quot; byla orientována na problematiku poradenských pracovníků ve školách. Výzkumné šetření bylo realizováno na sedmi základních školách ve třech krajích České republiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Extension of the School Counseling Center with the Position of School Special Educator and School Psychologist

  • Popis výsledku anglicky

    One of the most important principles of inclusion and inclusive education is that all pupils have a gift that can be benefit others. The paper presents partial results of the research survey carried out within the project &quot;School for Everyone: Inclusion as the Way for the Effective Education of All Pupils&quot;. The project was focused on increasing the openness of schools in the area of inclusion, contributed to improving educational practice by increasing the competences of schools in the field of inclusive education through methodical support of pedagogical staff working with a heterogeneous group of pupils with special educational needs. The Key Activity 4 &quot;The Support for the School Counseling Centers&quot; focused on the issue of school specialist. The research survey was carried out at seven primary schools in three regions of the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Online Journal of Primary and Preschool Education

  • ISSN

    2533-7106

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    roč. 3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    c.1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus