Test In-Sight kjako diagnostický materiál při posuzování funkčních možností zrakové percepce ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10405330" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10405330 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=9EFiweHU94" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=9EFiweHU94</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Test In-Sight kjako diagnostický materiál při posuzování funkčních možností zrakové percepce ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Popis výsledku v původním jazyce
Článek předkládá problematiku diagnostiky funkčních možností zrakového vnímání dětí se zrakovým postižením v souvislosti se vzděláváním. Představuje diagnostický materiál v podobě testu In-Sight. Text refl ektuje výsledky testování zrakové percepce žáků se zrakovým postižením v jednotlivých věkových kategoriích. Výsledky šetření nabízejí možnost využití testu In-Sight jako jednoho z diagnostických materiálů pro tuto skupinu žáků. Dílčí subtesty pak poskytují námět pro sestavení reedukační baterie využívané při tréninku zrakové percepce a dále pak použití jako podpůrného materiálu při rozvoji zrakového vnímání.
Název v anglickém jazyce
IN-Sight test as a diagnostic material for the functional visual assessment in education of students with visual impairment
Popis výsledku anglicky
Th e article presents the issue of diagnostics of functional possibilities of visual perception of children with visual impairment in connection with education. It is an In-Sight diagnostic material. Th e text refl ects the results of testing visual perception of pupils with visual impairment in individual age categories. Th e results of the survey off er the possibility of using In-Sight as one of the diagnostic materials for this group of pupils. Th e subtests then provide a suggestion for the re-education battery used for visual perception training and its use as a support material for the development of visual perception.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Svazek periodika
2019
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
29-40
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—