Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Test In-Sight kjako diagnostický materiál při posuzování funkčních možností zrakové percepce ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10405330" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10405330 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=9EFiweHU94" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=9EFiweHU94</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Test In-Sight kjako diagnostický materiál při posuzování funkčních možností zrakové percepce ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek předkládá problematiku diagnostiky funkčních možností zrakového vnímání dětí se zrakovým postižením v souvislosti se vzděláváním. Představuje diagnostický materiál v podobě testu In-Sight. Text refl ektuje výsledky testování zrakové percepce žáků se zrakovým postižením v jednotlivých věkových kategoriích. Výsledky šetření nabízejí možnost využití testu In-Sight jako jednoho z diagnostických materiálů pro tuto skupinu žáků. Dílčí subtesty pak poskytují námět pro sestavení reedukační baterie využívané při tréninku zrakové percepce a dále pak použití jako podpůrného materiálu při rozvoji zrakového vnímání.

  • Název v anglickém jazyce

    IN-Sight test as a diagnostic material for the functional visual assessment in education of students with visual impairment

  • Popis výsledku anglicky

    Th e article presents the issue of diagnostics of functional possibilities of visual perception of children with visual impairment in connection with education. It is an In-Sight diagnostic material. Th e text refl ects the results of testing visual perception of pupils with visual impairment in individual age categories. Th e results of the survey off er the possibility of using In-Sight as one of the diagnostic materials for this group of pupils. Th e subtests then provide a suggestion for the re-education battery used for visual perception training and its use as a support material for the development of visual perception.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2019

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    29-40

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus