Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diagnostické nástroje pro vytvoření optimálních podmínek rozvoje zbytků zraku a hmatu dětí se zrakovým znevýhodněním v rámci podpůrných opatření v prostředí inkluzivního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10416026" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10416026 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diagnostické nástroje pro vytvoření optimálních podmínek rozvoje zbytků zraku a hmatu dětí se zrakovým znevýhodněním v rámci podpůrných opatření v prostředí inkluzivního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek předkládá problematiku diagnostiky zrakového a hmatového dětí se zrakovým postižením. Představuje dva diagnostické materiály v podobě testu In-sight a Tactual profile. Text na základě rešerše odborné literatury představuje možné diagnostické materiály pro tuto skupinu studentů. Jednotlivé kategorie obou testů poskytují možnost stanovení podpůrných opatření a dále jejich použití jako materiálů při rozvoji zrakového a hmatového vnímání.

  • Název v anglickém jazyce

    Diagnostic tools for creating optimal conditions for the development of residual vision and touch of children with visual impairments as part of support measures in an inclusive education environment

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the issue of visual and tactile diagnostics of visually impaired children. It presents two diagnostic materials in the form of the In-sight test and Tactual profile. The text, based on a search of professional literature, presents possible diagnostic materials for this group of students. The individual categories of both tests provide the possibility of determining support measures and their use as materials in the development of visual and tactile perception.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Existence a koexistence ve filosofické, speciálněpedagogické a psychologické reflexi : Inkluzivní škola

  • ISBN

    978-80-7603-154-8

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    449-457

  • Počet stran knihy

    534

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly