Žák s poruchou chování a emocí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10406559" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10406559 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žák s poruchou chování a emocí
Popis výsledku v původním jazyce
Tato publikace popisuje deset nejčastějších diagnóz (od ADHD a specifických poruch učení, přes tělesné postižení až po autismus), se kterými je možné se ve škole setkat. Ukazuje, jakým způsobem mohou učitelé s dětmi s určitými obtížemi pracovat. Na základě příkladů dobré i špatné praxe předkládá metody a postupy, které se při práci s těmito dětmi osvědčily i kterých je naopak třeba se vyvarovat. Ukazuje, jak změnit nebo přizpůsobit výuku, aby ji zvládalo i dítě se SVP. Nevyhýbá se ani otázce hodnocení či motivace. Autorka se v kapitole věnuje problematice dětí s poruchou chování a emocí.
Název v anglickém jazyce
Child with behavioral and emotional disorder
Popis výsledku anglicky
This publication describes the ten most common diagnoses (from ADHD and specific learning disabilities, through physical disability to autism) that can be encountered at school. It shows how teachers can work with children with certain difficulties. On the basis of examples of good and bad practice authors try to present methods and procedures that have worked well with these children and which should be avoided. It shows how to change or adapt teaching so that a child with special educational needs can handle it. The publication deal with the topic of evaluation or motivation as well. The publication describes the top 10 diagnoses (from ADHD and specific learning disabilities, through physical disability to autism) that can be encountered at school. It shows how teachers can work with children with certain difficulties. On the basis of examples of good and bad practice, it presents methods and procedures that have worked well with these children and which should be avoided. It shows how to change or adapt teaching so that a child with special educational needs can handle it. Nor does it avoid evaluation or motivation. The author's chapter is dedicated to the topic oi children with behavioral and emotional disorders. The author deals in the chapter with children with behavioral and emotional disorders.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Speciálněpedagogické minimum pro učitele: co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami
ISBN
978-80-88290-14-8
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
140-156
Počet stran knihy
157
Název nakladatele
Pasparta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—