Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žák s poruchou chování a emocí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10406559" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10406559 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žák s poruchou chování a emocí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato publikace popisuje deset nejčastějších diagnóz (od ADHD a specifických poruch učení, přes tělesné postižení až po autismus), se kterými je možné se ve škole setkat. Ukazuje, jakým způsobem mohou učitelé s dětmi s určitými obtížemi pracovat. Na základě příkladů dobré i špatné praxe předkládá metody a postupy, které se při práci s těmito dětmi osvědčily i kterých je naopak třeba se vyvarovat. Ukazuje, jak změnit nebo přizpůsobit výuku, aby ji zvládalo i dítě se SVP. Nevyhýbá se ani otázce hodnocení či motivace. Autorka se v kapitole věnuje problematice dětí s poruchou chování a emocí.

  • Název v anglickém jazyce

    Child with behavioral and emotional disorder

  • Popis výsledku anglicky

    This publication describes the ten most common diagnoses (from ADHD and specific learning disabilities, through physical disability to autism) that can be encountered at school. It shows how teachers can work with children with certain difficulties. On the basis of examples of good and bad practice authors try to present methods and procedures that have worked well with these children and which should be avoided. It shows how to change or adapt teaching so that a child with special educational needs can handle it. The publication deal with the topic of evaluation or motivation as well. The publication describes the top 10 diagnoses (from ADHD and specific learning disabilities, through physical disability to autism) that can be encountered at school. It shows how teachers can work with children with certain difficulties. On the basis of examples of good and bad practice, it presents methods and procedures that have worked well with these children and which should be avoided. It shows how to change or adapt teaching so that a child with special educational needs can handle it. Nor does it avoid evaluation or motivation. The author&apos;s chapter is dedicated to the topic oi children with behavioral and emotional disorders. The author deals in the chapter with children with behavioral and emotional disorders.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Speciálněpedagogické minimum pro učitele: co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami

  • ISBN

    978-80-88290-14-8

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    140-156

  • Počet stran knihy

    157

  • Název nakladatele

    Pasparta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly