Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Volnost a svoboda v reálu i transcendujícím přesahu poznávání a poznání v rámci sebe-stoupání do vz-dělávání i volní či řízené edukace pod ná-tlakem civilizací i prostřednictvím svobodné imaginace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10411336" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10411336 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Volnost a svoboda v reálu i transcendujícím přesahu poznávání a poznání v rámci sebe-stoupání do vz-dělávání i volní či řízené edukace pod ná-tlakem civilizací i prostřednictvím svobodné imaginace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text je příspěvkem k heretické filozofii výchovy s primárním zaměřením na volnost a svobodu v reálu i transcendujícím přesahu lidského poznávání a poznání v rámci osobního sebe-stoupání do vz-dělávání i volní či řízené edukace pod nátlakem civilizací i prostřednictvím svobodné imaginace, zde pak s akcentem na umění jako dominantního prostředníka osobnostního růstu, s poznámkou o vzniku géniů mimo nátlak konzervativních edukačních programů dominujících supracivilizací.

  • Název v anglickém jazyce

    The Freedom in Reality and in Transcending Knowledge within the frame of up-bringing and e-ducation under presure of civilisation and free imagination

  • Popis výsledku anglicky

    The text is a contribution to the heretical philosophy of education with a primary focus on liberty and freedom in reality and transcending overlap of human cognition and knowledge in the context of personal self-ascension into education and free or directed education under the pressure of civilizations and through free imagination, here with an emphasis on art as the dominant mediator of personal growth, with a note about the emergence of geniuses beyond the pressure of conservative educational programs dominating supracivilization.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Existence a koexistence ve filosofické, speciálněpedagogické a psychologické reflexi. Inkluzivní škola

  • ISBN

    978-80-7603-154-8

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    195-207

  • Počet stran knihy

    534

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly