Volnost a svoboda v reálu i transcendujícím přesahu poznávání a poznání v rámci sebe-stoupání do vz-dělávání i volní či řízené edukace pod ná-tlakem civilizací i prostřednictvím svobodné imaginace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10411336" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10411336 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Volnost a svoboda v reálu i transcendujícím přesahu poznávání a poznání v rámci sebe-stoupání do vz-dělávání i volní či řízené edukace pod ná-tlakem civilizací i prostřednictvím svobodné imaginace
Popis výsledku v původním jazyce
Text je příspěvkem k heretické filozofii výchovy s primárním zaměřením na volnost a svobodu v reálu i transcendujícím přesahu lidského poznávání a poznání v rámci osobního sebe-stoupání do vz-dělávání i volní či řízené edukace pod nátlakem civilizací i prostřednictvím svobodné imaginace, zde pak s akcentem na umění jako dominantního prostředníka osobnostního růstu, s poznámkou o vzniku géniů mimo nátlak konzervativních edukačních programů dominujících supracivilizací.
Název v anglickém jazyce
The Freedom in Reality and in Transcending Knowledge within the frame of up-bringing and e-ducation under presure of civilisation and free imagination
Popis výsledku anglicky
The text is a contribution to the heretical philosophy of education with a primary focus on liberty and freedom in reality and transcending overlap of human cognition and knowledge in the context of personal self-ascension into education and free or directed education under the pressure of civilizations and through free imagination, here with an emphasis on art as the dominant mediator of personal growth, with a note about the emergence of geniuses beyond the pressure of conservative educational programs dominating supracivilization.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Existence a koexistence ve filosofické, speciálněpedagogické a psychologické reflexi. Inkluzivní škola
ISBN
978-80-7603-154-8
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
195-207
Počet stran knihy
534
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—