Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Bibliotherapy and dramatherapy as tools of supporting an inclusive school environment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10412278" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10412278 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Biblioterapia a dramaterapia ako prostriedky podpory inkluzívneho procesu v prostredí školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok pojednáva o možnostiach využitia expresívnych terapií v podpore inkluzívneho školského prostredia. Bližšie sú predstavené dva terapeutické prístupy - biblioterapia a dramaterapia. Uvedené sú návrhy konkrétnych kníh a nadväzujúcich kreatívnych techník, ktoré môžu pomôcť rozvíjať inkluzívne povedomie a chápanie inakosti ako obohatenie.

  • Název v anglickém jazyce

    Bibliotherapy and dramatherapy as tools of supporting an inclusive school environment

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the possibilities of using expressive therapies in support an inclusive school environment. Two therapeutic concepts - bibliotherapy and dramatherapy - are presented in more detail. There are suggestions of specific books and follow-up creative techniques that can help to develop inclusive awareness and understanding of difference as enrichment.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    EXISTENCE A KOEXISTENCE VE FILOSOFICKÉ, SPECIÁLNĚPEDAGOGICKÉ A PSYCHOLOGICKÉ REFLEXI. INKLUZIVNÍ ŠKOLA

  • ISBN

    978-80-7603-154-8

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    405-424

  • Počet stran knihy

    534

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova. Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly