Bibliotherapy and dramatherapy as tools of supporting an inclusive school environment
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10412278" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10412278 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Biblioterapia a dramaterapia ako prostriedky podpory inkluzívneho procesu v prostredí školy
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok pojednáva o možnostiach využitia expresívnych terapií v podpore inkluzívneho školského prostredia. Bližšie sú predstavené dva terapeutické prístupy - biblioterapia a dramaterapia. Uvedené sú návrhy konkrétnych kníh a nadväzujúcich kreatívnych techník, ktoré môžu pomôcť rozvíjať inkluzívne povedomie a chápanie inakosti ako obohatenie.
Název v anglickém jazyce
Bibliotherapy and dramatherapy as tools of supporting an inclusive school environment
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the possibilities of using expressive therapies in support an inclusive school environment. Two therapeutic concepts - bibliotherapy and dramatherapy - are presented in more detail. There are suggestions of specific books and follow-up creative techniques that can help to develop inclusive awareness and understanding of difference as enrichment.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
EXISTENCE A KOEXISTENCE VE FILOSOFICKÉ, SPECIÁLNĚPEDAGOGICKÉ A PSYCHOLOGICKÉ REFLEXI. INKLUZIVNÍ ŠKOLA
ISBN
978-80-7603-154-8
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
405-424
Počet stran knihy
534
Název nakladatele
Univerzita Karlova. Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—