Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Supervize učitelských sborů pohledem supervizorů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10420609" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10420609 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=h8liB.VLK9" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=h8liB.VLK9</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Supervize učitelských sborů pohledem supervizorů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Supervize je pojem, který se v posledních letech ve školním prostředí objevuje čím dál častěji. Minimálně se s ním školy setkávají v tzv. šablonách, jejichž prostřednictvím mohou žádat o finanční podporu pro jejich zavedení. Bohužel se ale stále nejedná o zcela známý a rozšířený pojem, u něhož by si vyučující byli jisti jeho významem a měli s ním dokonce profesní zkušenost. Supervize je modelem profesního sdílení, které slouží k profesnímu rozvoji. Provádí ji školený supervizor, který do školy přichází jako externista. Právě nutnost otevřít se &quot;cizinci&quot; může na některých školách být zdrojem nedůvěry a obav. Cílem tohoto článku je proto představit supervizi jako užitečný nástroj, a to právě z perspektivy samotných supervizorů, kteří do škol vstupují.

  • Název v anglickém jazyce

    Supervision of teaching staff from the point of view of supervisors

  • Popis výsledku anglicky

    Supervision is a term that has been appearing more and more frequently in the school environment in recent years. At least schools meet it in so-called templates, through which they can apply for financial support for their implementation. Unfortunately, it is still not a well-known and widespread concept, in which teachers would be sure of its meaning and even have professional experience with it. Supervision is a model of professional sharing that serves for professional development. It is performed by a trained supervisor who comes to the school as an external student. It is the need to open up to &quot;foreigners&quot; that can be a source of mistrust and concern in some schools. The aim of this article is therefore to present supervision as a useful tool, precisely from the perspective of the supervisors themselves, who enter schools.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL01000399" target="_blank" >TL01000399: Supervize - prevence učitelského vyhoření</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů