Podpůrná opatření u žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami v inkluzivní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10424725" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10424725 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podpůrná opatření u žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami v inkluzivní škole
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřujeme i na skupinu žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami. V našem příspěvku jsou prezentována a interpretována dílčí data dotazníkového šetření s cílem zjistit a analyzovat přístupy a podpůrná opatření realizovaná u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy.
Název v anglickém jazyce
Support Measures for Pupils with Different Cultural and Living Conditions in an Inclusive School
Popis výsledku anglicky
As part of the education of pupils with special educational needs, we also focus on a group of pupils with different cultural and living conditions. In our paper, partial data of the questionnaire survey are presented and interpreted in order to identify and analyze the approaches and support measures implemented for pupils with different cultural and other living conditions in an inclusive primary school environment.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Lze vychovávat k úctě a sebeúctě?
ISBN
978-80-7603-185-2
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
107-125
Počet stran knihy
253
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—