Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Most i propast: Ambivalence emocionality a celostní vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10427477" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10427477 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Most i propast: Ambivalence emocionality a celostní vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Svět emocí je ambivalentní. Tato kapitola rozlišuje několik úrovní této ambivalence a představuje základní otázku, do jaké míry je současná rodina, škola a společnost schopna kultivovat všechny aspekty lidské bytosti, včetně jejích emocí a pocitů. Potřebujeme vzdělávat svá srdce? A může být antropologie v tomto úsilí užitečná?

  • Název v anglickém jazyce

    Bridge and abyss: Ambivalence of emotionality and holistic education

  • Popis výsledku anglicky

    The world of emotions is ambivalent. This chapter distinguishes several levels of that ambivalence, posing a fundamental question about the extent to which contemporary family, school and society are able to cultivate all aspects of a human being, including his or her emotions and feelings. Do we need to educate our hearts? And may anthropology be helpful in that endeavour?

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Emocionalita ve výchově prizmatem filosofické, psychologické a speciálněpedagogické reflexe. Inkluzivní škola

  • ISBN

    978-80-7603-242-2

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    181-192

  • Počet stran knihy

    384

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly