Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sebereflexe výzkumníka v kvalitativním výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10429262" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10429262 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sebereflexe výzkumníka v kvalitativním výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek ukazuje, jak určité etické výzvy v kvalitativním výzkumu vyžadují trvalou pozornost dvou vzájemně propojených světů: světa badatele a světa informanta. V příspěvku autorka poukazuje na význam sebereflexe badatele v kvalitativním výzkumu napříč jednotlivými fázemi výzkumného procesu. Na vlastním zrealizovaném výzkumu zvolenou metodou narativního rozhovoru a následnou narativní analýzou tohoto materiálu autorka reflektuje vlastní proces výzkumné sebereflexe a jeho souvislosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Researcher's self-reflection in qualitative research

  • Popis výsledku anglicky

    This article shows how certain ethical challenges in qualitative research require constant attention of two interconnected worlds: the world of the researcher and the world of the informant. The author points out the importance of the researcher&apos;s reflexivity in qualitative research across each phase of the research process. The author reflects on her own research self-reflection and its context on her own research chosen by the method of narrative interview and subsequent narrative analysis of this material.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    EMOCIONALITA VE VÝCHOVĚ PRIZMATEM FILOSOFICKÉ, PSYCHOLOGICKÉ A SPECIÁLNĚPEDAGOGICKÉ REFLEXE. INKLUZIVNÍ ŠKOLA

  • ISBN

    978-80-7603-242-2

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    365-372

  • Počet stran knihy

    383

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly