Inkluzivní škola z pohledu žáka s poruchou autistického spektra
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10429760" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10429760 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inkluzivní škola z pohledu žáka s poruchou autistického spektra
Popis výsledku v původním jazyce
Žáci a studenti s poruchou autistického spektra čelí mnoha překážkám, které jim ztěžují úplnou integraci do třídy v běžných školách. Patří k nim i jejich specifika v oblasti emocionality a s tím související potíže v sociální interakci.
Název v anglickém jazyce
Inclusive school from the point of view of pupils with autism spectrum disorder
Popis výsledku anglicky
Pupils and students with autism spectrum disorder face many obstacles that make it difficult for them to fully integrateinto the classroom in mainstream schools. One of them is their specifics in the area of emotionality and the related difficulties in social interaction.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Emocionalita ve výchově prizmatem filosofické, psychologické a speciálněpedagogické reflexe
ISBN
978-80-7603-242-2
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
307-317
Počet stran knihy
383
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—