Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Autonomy and responsibility: trajectories in the process of becoming a teacher

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10433758" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10433758 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=f.3ue0xVPz" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=f.3ue0xVPz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15448/1987-2582.2021.2.33183" target="_blank" >10.15448/1987-2582.2021.2.33183</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    portugalština

  • Název v původním jazyce

    Autonomia e responsabilidade: trajetórias no processo de tornar-se professora

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A partir das reflexões de duas formandas de Pedagogia acerca de uma experiência de prática pedagógica vivenciada em uma disciplina no primeiro semestre do curso, discute-se acerca da construção da autonomia e da responsabilidade no meio acadêmico. Entendendo que se fazia necessário despertar em estudantes o interesse pelo aprendizado, a docente pautou-se em Carl Rogers para elaborar a disciplina de modo a promover um ambiente onde estudantes fossem conscientes e ativos no processo de construção de conhecimentos. Especificamente no tocante a formação de professores, entende-se que é ainda mais vital que exista e se amplie esse tipo de experiência ao longo da graduação, tanto com vistas a uma formação de mais envolvimento e qualidade quanto no fomento de novas práticas pedagógicas na educação básica por meio da atuação de estudantes que se tornam docentes

  • Název v anglickém jazyce

    Autonomy and responsibility: trajectories in the process of becoming a teacher

  • Popis výsledku anglicky

    From the reflections of two education students on their senior year about an experience of pedagogical practice in a discipline in the first semester of the course, it is discussed about the construction of autonomy and responsibility in the academic environment. Understanding that it was necessary to arouse in students the interest for learning, the teacher was based on Carl Rogers to elaborate the discipline in order to promote an environment where students were conscious and active in the process of knowledge construction. Specifically, with regard to teacher training, it is understood that it is even more vital that this type of experience exists and be broadened during teacher education, both to provide greater involvement and quality education as well as the promotion of new pedagogical practices in education by students who become teachers

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Educacao [online]

  • ISSN

    0101-465X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    44

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    BR - Brazilská federativní republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus