Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Intermedia Art Projects in Vocational Training of Primary and Pre-primary Education Teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F23%3A00131553" target="_blank" >RIV/00216224:14410/23:00131553 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.54937/ssf.2023.22.3.27-37" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.54937/ssf.2023.22.3.27-37</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.54937/ssf.2023.22.3.27-37" target="_blank" >10.54937/ssf.2023.22.3.27-37</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Intermedia Art Projects in Vocational Training of Primary and Pre-primary Education Teachers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vocational training of future teachers of primary and pre-primary education strives to prepare future teachers to succeed in pedagogical practice as best they can. That is why they should have the opportunity to connect theory and reflected practical experience, not only within pedagogical practices. One of the possibilities is intermediate artistic projects offered to students of the Faculty of Education, Masaryk University, Brno, within didactic preparation and independent disciplines. They provide students with additional knowledge, help to gain experience, and emotional experience. Implemented intermediate projects are also a source of valuable research data. Their analysis revealed essential conclusions that can improve the training of future teachers.

  • Název v anglickém jazyce

    Intermedia Art Projects in Vocational Training of Primary and Pre-primary Education Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Vocational training of future teachers of primary and pre-primary education strives to prepare future teachers to succeed in pedagogical practice as best they can. That is why they should have the opportunity to connect theory and reflected practical experience, not only within pedagogical practices. One of the possibilities is intermediate artistic projects offered to students of the Faculty of Education, Masaryk University, Brno, within didactic preparation and independent disciplines. They provide students with additional knowledge, help to gain experience, and emotional experience. Implemented intermediate projects are also a source of valuable research data. Their analysis revealed essential conclusions that can improve the training of future teachers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    STUDIA SCIENTIFICA FACULTATIS PAEDAGOGICAE

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    27-37

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus