Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A pedagogical-reflexive experience at a Psychology course: analysis of learning logs

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10433810" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10433810 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=gDl8TVa4Im" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=gDl8TVa4Im</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.18065/2021v27n2.3" target="_blank" >10.18065/2021v27n2.3</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    portugalština

  • Název v původním jazyce

    Uma formação pedagógico-reflexiva em psicologia: análise de diários de aprendizagem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    O presente artigo buscou, através da análise de diários de aprendizagem, discutir a respeito das possibilidades que uma formação universitária em psicologia que seja acolhedora e promotora de reflexões pode ter na formação de estudantes de psicologia. Foram analisados treze diários redigidos por estudantes do sexto semestre de um curso de graduação em Psicologia matriculados em uma disciplina relacionada a Abordagem Centrada na Pessoa de um Centro Universitário do Centro-Oeste brasileiro. Os diários foram escritos tendo como base a concepção de Versão de Sentido, com uma escrita livre após as aulas. Foi utilizada a Análise Temática e, a partir dela emergiram seis temas que demonstraram a importância da construção de um espaço acadêmico dialógico que promova as condições facilitadoras para o desenvolvimento pessoal e profissional.

  • Název v anglickém jazyce

    A pedagogical-reflexive experience at a Psychology course: analysis of learning logs

  • Popis výsledku anglicky

    The present article aimed, through the analysis of learning diaries, to discuss about the possibilities that a psychology university degree which promotes reflection and shelters students&apos; thoughts and emotions can have in the training of psychology students. Were analyzed thirteen learning logs written by students of the sixth semester of an undergraduate degree course in Psychology enrolled in a discipline related to the Person Centered Approach.The logs were written based on the Sense&apos;s Version, after each class, with indication of free writing. Thematic Analysis was used, and from it six themes emerged that demonstrated the importance of building an academic context that promotes the facilitating conditions for personal and professional development.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Revista da Abordagem Gestaltica

  • ISSN

    1809-6867

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    27

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    BR - Brazilská federativní republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    159-168

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85120781362