Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávací proces v Dětském domově Klánovice během jarní uzávěry škol 2020

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10434666" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10434666 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=FrwykhqAl4" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=FrwykhqAl4</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávací proces v Dětském domově Klánovice během jarní uzávěry škol 2020

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pandemie COVID 19 ovlivnila celou naši společnost, dětské domovy nejsou výjimkou. Příspěvek si klade za cíl seznámit odbornou veřejnost se změnami edukačního procesu v Dětském domově Klánovice, které byly zapříčiněny epidemiologickou situací. Zvolili jsme kvalitativní výzkumné metody, informace nám poskytly rozhovory, dlouhodobé pozorování a analýza pedagogické dokumentace. Naše zjištění ukázala na široké spektrum výzev, kterým byli všichni účastníci edukačního procesu, děti i pedagogičtí pracovníci, během distančního vzdělávání vystaveni. V diskuzi nad výsledky se pokusíme navrhnout praktická opatření, která by mohla být aplikována nejen při budoucích krizových situacích, ale i v běžném provozu školského zařízení pro výkon ústavní výchovy.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational Process in the Children's Home Klánovice During the School Closure 2020

  • Popis výsledku anglicky

    The pandemic COVID 19 has affected our entire society, children&apos;s homes are no exception. The aim of this paper is to inform the professional public about the changes in the educational process in the Children&apos;s Home Klánovice caused by the epidemiological situation. We have chosen qualitative research methods, the information provided by interviews, long-term observation, and analysis of pedagogical documentation. Our findings revealed a wide range of challenges to which all participants in the educational process, children and teaching staff, were exposed during distance education. In the discussion of the results, we will try to suggest practical measures that could be applied not only in future crisis situations but also in the normal operation of a school facility for the performance of institutional education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    31

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    57-64

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus