Vzdělávací proces v Dětském domově Klánovice během jarní uzávěry škol 2020
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10434666" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10434666 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=FrwykhqAl4" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=FrwykhqAl4</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávací proces v Dětském domově Klánovice během jarní uzávěry škol 2020
Popis výsledku v původním jazyce
Pandemie COVID 19 ovlivnila celou naši společnost, dětské domovy nejsou výjimkou. Příspěvek si klade za cíl seznámit odbornou veřejnost se změnami edukačního procesu v Dětském domově Klánovice, které byly zapříčiněny epidemiologickou situací. Zvolili jsme kvalitativní výzkumné metody, informace nám poskytly rozhovory, dlouhodobé pozorování a analýza pedagogické dokumentace. Naše zjištění ukázala na široké spektrum výzev, kterým byli všichni účastníci edukačního procesu, děti i pedagogičtí pracovníci, během distančního vzdělávání vystaveni. V diskuzi nad výsledky se pokusíme navrhnout praktická opatření, která by mohla být aplikována nejen při budoucích krizových situacích, ale i v běžném provozu školského zařízení pro výkon ústavní výchovy.
Název v anglickém jazyce
Educational Process in the Children's Home Klánovice During the School Closure 2020
Popis výsledku anglicky
The pandemic COVID 19 has affected our entire society, children's homes are no exception. The aim of this paper is to inform the professional public about the changes in the educational process in the Children's Home Klánovice caused by the epidemiological situation. We have chosen qualitative research methods, the information provided by interviews, long-term observation, and analysis of pedagogical documentation. Our findings revealed a wide range of challenges to which all participants in the educational process, children and teaching staff, were exposed during distance education. In the discussion of the results, we will try to suggest practical measures that could be applied not only in future crisis situations but also in the normal operation of a school facility for the performance of institutional education.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Svazek periodika
31
Číslo periodika v rámci svazku
1-2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
57-64
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—