Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role emocionality při školním hodnocení dětí z Dětského domova Klánovice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10429296" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10429296 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role emocionality při školním hodnocení dětí z Dětského domova Klánovice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje problematice emocí v edukačním procesu v Dětském domově Klánovice. Hlavním cílem je seznámit odbornou veřejnost s vlivem emocí a emocionality pedagogů na školní výsledky sledovaných dětí. Pro získání informací jsme použili kvalitativní výzkumné metody. Na základě zjištěných skutečností jsme konstatovali, že pedagogovy emoce mohou mít dopad na hodnocení žáka, s kterým jsou tyto emoce spojené. Získané poznatky poukazují na důležitou roli emocí v inkluzivním paradigmatu, zejména při práci s dětmi se specifickými vzdělávacími potřebami.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of Emotionality in the Evaluation of Children from the Children's Home Klánovice The Role of Emotionality in the Evaluation of Children from the Children's Home Klánovice

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the issue of emotions in the educational process of the Children&apos;s Home Klánovice. The main goal is to acquaint the professional public with the influence of emotions and emotionality of teachers on the school results of the monitored children. We used qualitative research methods to obtain information. Based on the findings, we stated that the educator&apos;s emotions may have an impact on the assessment of the student whom these emotions are associated with. The acquired knowledge points to the important role of emotions in the inclusive paradigm, especially when working with children with special educational needs.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Emocionalita ve výchově prizmatem filosofické, psychologické a speciálněpedagogické reflexe. Inkluzivní škola.

  • ISBN

    978-80-7603-242-2

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    297-305

  • Počet stran knihy

    383

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly