Role emocionality při školním hodnocení dětí z Dětského domova Klánovice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10429296" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10429296 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role emocionality při školním hodnocení dětí z Dětského domova Klánovice
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje problematice emocí v edukačním procesu v Dětském domově Klánovice. Hlavním cílem je seznámit odbornou veřejnost s vlivem emocí a emocionality pedagogů na školní výsledky sledovaných dětí. Pro získání informací jsme použili kvalitativní výzkumné metody. Na základě zjištěných skutečností jsme konstatovali, že pedagogovy emoce mohou mít dopad na hodnocení žáka, s kterým jsou tyto emoce spojené. Získané poznatky poukazují na důležitou roli emocí v inkluzivním paradigmatu, zejména při práci s dětmi se specifickými vzdělávacími potřebami.
Název v anglickém jazyce
The Role of Emotionality in the Evaluation of Children from the Children's Home Klánovice The Role of Emotionality in the Evaluation of Children from the Children's Home Klánovice
Popis výsledku anglicky
This article deals with the issue of emotions in the educational process of the Children's Home Klánovice. The main goal is to acquaint the professional public with the influence of emotions and emotionality of teachers on the school results of the monitored children. We used qualitative research methods to obtain information. Based on the findings, we stated that the educator's emotions may have an impact on the assessment of the student whom these emotions are associated with. The acquired knowledge points to the important role of emotions in the inclusive paradigm, especially when working with children with special educational needs.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Emocionalita ve výchově prizmatem filosofické, psychologické a speciálněpedagogické reflexe. Inkluzivní škola.
ISBN
978-80-7603-242-2
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
297-305
Počet stran knihy
383
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—