Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Distanční výuka na střední škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10436479" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10436479 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=lScKvSBswa" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=lScKvSBswa</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Distanční výuka na střední škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá distanční výukou na středních školách. Distanční výuka byla jako mimořádné opatření zavedena v rámci nouzového stavu v České republice v jarních a podzimních měsících roku 2020. Osloveni byli pedagogové středních škol napříč Českou republikou. Šetření proběhlo formou rozhovorů celkem s 11 pedagogy. V článku je věnována pozornost průběhu distanční výuky, zapojení žáků, připravenosti škol a žáků v oblasti informačních technologií. Dále je popisována práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.

  • Název v anglickém jazyce

    DISTANCE LEARNING IN SECONDARY SCHOOL

  • Popis výsledku anglicky

    Th e article deals with distance learning in secondary schools. Distance learning was introduced as an emergency measure in the Czech Republic in the spring and autumn months of 2020. Teachers in secondary schools across the Czech Republic were contacted. A total of 11 teachers were interviewed. Th e article focuses on the course of distance learning, student engagement, and school and student preparedness in the fi eld of information technology. Furthermore, the work with pupils with special educational needs is described.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    31

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    81-88

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus