Distanční výuka na střední škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10436479" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10436479 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=lScKvSBswa" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=lScKvSBswa</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Distanční výuka na střední škole
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá distanční výukou na středních školách. Distanční výuka byla jako mimořádné opatření zavedena v rámci nouzového stavu v České republice v jarních a podzimních měsících roku 2020. Osloveni byli pedagogové středních škol napříč Českou republikou. Šetření proběhlo formou rozhovorů celkem s 11 pedagogy. V článku je věnována pozornost průběhu distanční výuky, zapojení žáků, připravenosti škol a žáků v oblasti informačních technologií. Dále je popisována práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.
Název v anglickém jazyce
DISTANCE LEARNING IN SECONDARY SCHOOL
Popis výsledku anglicky
Th e article deals with distance learning in secondary schools. Distance learning was introduced as an emergency measure in the Czech Republic in the spring and autumn months of 2020. Teachers in secondary schools across the Czech Republic were contacted. A total of 11 teachers were interviewed. Th e article focuses on the course of distance learning, student engagement, and school and student preparedness in the fi eld of information technology. Furthermore, the work with pupils with special educational needs is described.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Svazek periodika
31
Číslo periodika v rámci svazku
1-2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
81-88
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—