Possibilities of Bibliotherapy in the Prevention of Bullying at Elementary School of Bullying at Elementary School
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10436884" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10436884 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=3r7oRNW0ce" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=3r7oRNW0ce</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Možnosti biblioterapie v prevencii šikanovania na základnej škole
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok sa zaoberá využitím biblioterapie v prevencii šikanovania na základnej škole. Vymedzuje pojem šikanovanie a úlohu učiteľa v systéme prevencie šikanovania na školách. Text obsahuje zoznam rozprávkových kníh využiteľných pri práci s témou šikanovania a návrhy na nadväzujúce tvorivé techniky (hlavne písomné aktivity). Biblioterapeutické techniky môžu pomôcť predchádzať šikanovaniu, ale aj riešiť prvé štádiá šikanovania.
Název v anglickém jazyce
Possibilities of Bibliotherapy in the Prevention of Bullying at Elementary School of Bullying at Elementary School
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the use of bibliotherapy in the prevention of bullying in elementary school. It defines the concept of bullying and the role of the teacher in the system of bullying prevention in schools. The text contains a list of story books usable for working with the topic of bullying and suggestions for follow-up creative techniques (mainly written activities). Bibliotherapy techniques can help prevent bullying, but also solve first stages of bullying.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, Universitas Catholica Ružomberok
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Svazek periodika
20
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
119-136
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—