Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Possibilities of Bibliotherapy in the Prevention of Bullying at Elementary School of Bullying at Elementary School

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10436884" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10436884 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=3r7oRNW0ce" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=3r7oRNW0ce</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti biblioterapie v prevencii šikanovania na základnej škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok sa zaoberá využitím biblioterapie v prevencii šikanovania na základnej škole. Vymedzuje pojem šikanovanie a úlohu učiteľa v systéme prevencie šikanovania na školách. Text obsahuje zoznam rozprávkových kníh využiteľných pri práci s témou šikanovania a návrhy na nadväzujúce tvorivé techniky (hlavne písomné aktivity). Biblioterapeutické techniky môžu pomôcť predchádzať šikanovaniu, ale aj riešiť prvé štádiá šikanovania.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of Bibliotherapy in the Prevention of Bullying at Elementary School of Bullying at Elementary School

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the use of bibliotherapy in the prevention of bullying in elementary school. It defines the concept of bullying and the role of the teacher in the system of bullying prevention in schools. The text contains a list of story books usable for working with the topic of bullying and suggestions for follow-up creative techniques (mainly written activities). Bibliotherapy techniques can help prevent bullying, but also solve first stages of bullying.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, Universitas Catholica Ružomberok

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    119-136

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus