Additional Country Specific Data: Czech Republic: Educating Czech Pre-primary and Primary Teachers Today: Helping to Define the Teachers of Tomorrow
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F22%3A10446457" target="_blank" >RIV/00216208:11410/22:10446457 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Additional Country Specific Data: Czech Republic: Educating Czech Pre-primary and Primary Teachers Today: Helping to Define the Teachers of Tomorrow
Popis výsledku v původním jazyce
The chapter presents additional country specific data to the case study of the initial professional studies of teachers in pre-primary and primary education in the Czech Republic. The chapter is part of the monograph Educating Pre-primary and Primary Teachers Today: Quality Initial Professional Studies for Teachers in Six European Union Countries.
Název v anglickém jazyce
Additional Country Specific Data: Czech Republic: Educating Czech Pre-primary and Primary Teachers Today: Helping to Define the Teachers of Tomorrow
Popis výsledku anglicky
The chapter presents additional country specific data to the case study of the initial professional studies of teachers in pre-primary and primary education in the Czech Republic. The chapter is part of the monograph Educating Pre-primary and Primary Teachers Today: Quality Initial Professional Studies for Teachers in Six European Union Countries.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Educating Pre-primary and Primary Teachers Today: Quality Initial Professional Studies for Teachers in Six European Union Countries
ISBN
978-80-7603-333-7
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
271-278
Počet stran knihy
325
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—