Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Classroom Climate in Schools with Hearing Impaired Pupils

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F22%3A10465630" target="_blank" >RIV/00216208:11410/22:10465630 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=d-PT3ZUn1G" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=d-PT3ZUn1G</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.20533/licej.2040.2589.2022.0483" target="_blank" >10.20533/licej.2040.2589.2022.0483</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Classroom Climate in Schools with Hearing Impaired Pupils

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Inclusive education is one of the two options available to pupils with special educational needs. Education in mainstream schools is provided with the use of support measures. However, inclusion also has its pitfalls - in terms of communication and social interaction. The position of the pupil with a hearing impairment and other possible difficulties are addressed in the author&apos;s research.

  • Název v anglickém jazyce

    Classroom Climate in Schools with Hearing Impaired Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    Inclusive education is one of the two options available to pupils with special educational needs. Education in mainstream schools is provided with the use of support measures. However, inclusion also has its pitfalls - in terms of communication and social interaction. The position of the pupil with a hearing impairment and other possible difficulties are addressed in the author&apos;s research.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Literacy Information and Computer Education Journal [online]

  • ISSN

    2040-2589

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    3667-3670

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus