Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tuky ve výuce chemie - východiska k inovaci kurikula na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10471992" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10471992 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=LyU88uhg2Q" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=LyU88uhg2Q</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tuky ve výuce chemie - východiska k inovaci kurikula na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o analýze kurikulárně zaměřených výzkumných studií publikovaných v období 2018-2022, indexovaných v databázi Web of Science se zaměřením na téma &quot;Tuky&quot;. Analýza, provedená za účelem tvorby výzkumného designu orientovaného na příslušnou oblast učiva chemie na základní škole, přinesla zajímavé návrhy pro inovaci výuky. Jde zejména o ověření pozitivních efektů různých alternativních výukových metod, včetně laboratorních i domácích experimentů. Získané výsledky by měly být oporou pro ověřování účinnosti současných akcentů kurikulární politiky zaměřených na redukci učiva, mezioborovou integraci a další aspekty revize kurikulárních dokumentů v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Fats in K-12 Chemistry Education - Commencing Point for Curricular Innovation

  • Popis výsledku anglicky

    The article discusses the analysis of curriculum-oriented research studies published in the period 2018-2022, indexed in the Web of Science database, focusing on the topic &quot;Fats&quot;. The analysis, conducted for the purpose of developing a research design oriented to the relevant area of the chemistry curriculum in primary school, has yielded interesting suggestions for curriculum innovation. In particular, these include the verification of the positive effects of various alternative teaching methods, including laboratory and home experiments. The results obtained should be the basis for verifying the effectiveness of current curriculum policy emphases aimed at curriculum reduction, interdisciplinary integration and other aspects of curriculum revision in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Arnica

  • ISSN

    1804-8366

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    52-58

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus