Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Epistemická přesvědčení v dějepise

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10474081" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10474081 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/25940082:_____/23:N0000024

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=qPvx1dI4Wg" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=qPvx1dI4Wg</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Epistemická přesvědčení v dějepise

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Teorie epistemických přesvědčení se ukázala jako cenná při rozvoji dějepisného vzdělávání prostřednictvím badatelsky orientovaného učení. Tato studie využívá smíšené metody ke zkoumání epistemických přesvědčení učitelů v projektu Dějepis+. Jsou navrženy nové analytické termíny pro rozlišení hloubky a situovanosti epistemických přesvědčení s cílem řešit rozpory mezi teorií a novými zjištěními a je předložen soubor hypotéz pro rozšíření teorie.

  • Název v anglickém jazyce

    Epistemic Beliefs In History Education

  • Popis výsledku anglicky

    The theory of epistemic beliefs has proven valuable in advancing history education through in-quiry-based learning. This study uses mixed methods to examine teachers&apos; epistemic beliefs in theHistory+ project. New analytical terms are proposed to differentiate the depth and situatedness ofepistemic beliefs in order to address the discrepancies between the theory and the new findings, anda set of hypotheses is put forward to enhance the theory.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Historie - Otázky - Problémy

  • ISSN

    1804-1132

  • e-ISSN

    2336-6672

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    55-72

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus