Virtuální co-teaching jako součást inovativních metod 21. století
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10475117" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10475117 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Virtuální co-teaching jako součást inovativních metod 21. století
Popis výsledku v původním jazyce
monografie "Virtuální co-teaching jako součást inovativních metod 21. století" je závěrečnou výzkumnou zprávou celého projektu a zasazuje virtuální co-teaching do kontextu dalších inovativních metod pro kvalitní a moderní výuku 21. století. Naším cílem vždy bylo poskytnout pedagogickým pracovníkům a školám nejen teoretický pohled na problematiku, ale i zcela konkrétní a praktické návody a doporučení pro úspěšnou integraci virtuálního co-teachingu do výuky.
Název v anglickém jazyce
Virtual co-teaching as part of innovative 21st century methods
Popis výsledku anglicky
The monograph "Virtual Co-Teaching as a Part of Innovative Methods for the 21st Century" is the final research report of the whole project and places virtual co-teaching in the context of other innovative methods for quality and modern teaching in the 21st century. Our goal has always been to provide educators and schools not only with a theoretical perspective on the issue, but also with very concrete and practical guidelines and recommendations for the successful integration of virtual co-teaching into the classroom.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7603-431-0
Počet stran knihy
161
Název nakladatele
Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—