Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Longitudinal Co-teaching Projects - Scoping Review

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F22%3A10453654" target="_blank" >RIV/00216208:11410/22:10453654 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1007/978-3-030-90944-4_3" target="_blank" >https://doi.org/10.1007/978-3-030-90944-4_3</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-90944-4_3" target="_blank" >10.1007/978-3-030-90944-4_3</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Longitudinal Co-teaching Projects - Scoping Review

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Co-teaching as an innovative method is being given increasing attention in the international environment, especially through realized experiments. The main orientations of education policy with a view to the next decade include, inter alia, promoting educational innovation and verifying it through further professional development of teaching staff and exploring the effectiveness of learning. One of the possibilities of achieving this goal is co-teaching and its forms, which are constantly evolving. Inductive thematic analysis identified six themes: (1) &quot;co-teaching effectiveness&quot;, (2) &quot;problems and obstacles&quot;, (3) &quot;methods of and with co-teaching&quot;, (4) &quot;teachers&apos; roles and relationships&quot;, (5) &quot;teachers&apos; cooperation&quot;, and (6) &quot;special educational needs&quot; (SEN).

  • Název v anglickém jazyce

    Longitudinal Co-teaching Projects - Scoping Review

  • Popis výsledku anglicky

    Co-teaching as an innovative method is being given increasing attention in the international environment, especially through realized experiments. The main orientations of education policy with a view to the next decade include, inter alia, promoting educational innovation and verifying it through further professional development of teaching staff and exploring the effectiveness of learning. One of the possibilities of achieving this goal is co-teaching and its forms, which are constantly evolving. Inductive thematic analysis identified six themes: (1) &quot;co-teaching effectiveness&quot;, (2) &quot;problems and obstacles&quot;, (3) &quot;methods of and with co-teaching&quot;, (4) &quot;teachers&apos; roles and relationships&quot;, (5) &quot;teachers&apos; cooperation&quot;, and (6) &quot;special educational needs&quot; (SEN).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL03000133" target="_blank" >TL03000133: Nová metoda vzdělávání pro 21. století: Virtual-Co-Teaching</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Orchestration of Learning Environments in the Digital World

  • ISBN

    978-3-030-90943-7

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    35-53

  • Počet stran knihy

    310

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Cham

  • Kód UT WoS kapitoly