Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj porozumění předčítanému textu v preprimárním vzdělávání v České Republice: Přehledová studie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F24%3A10483904" target="_blank" >RIV/00216208:11410/24:10483904 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=A6Zi9WSHJO" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=A6Zi9WSHJO</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj porozumění předčítanému textu v preprimárním vzdělávání v České Republice: Přehledová studie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek na základě obsahové analýzy domácích (českých) pramenů a výzkumů k rozvoje porozumění předčítanému textu u dětí v preprimárním vzdělávání popisuje současnýstav zkoumání této problematiky v České republice a detekuje témata vztahující se k rozvoji porozumění předčítanému textu u dětí předškolního věku, kterým je třeba věnovat v ČR zvýšenoupozornost

  • Název v anglickém jazyce

    Developing comprehension of pre-read text in Czech pre-primary education: a review study

  • Popis výsledku anglicky

    Based on the content analysis of Czech sources and research on developing pre-read textcomprehension of children in pre-primary education, the article describes the current stateof research on this issue in the Czech Republic and identifies specific topics related to developingpre-read text comprehension in preschool children which need to be particularly addressed in theCzech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    O dieťati, jazyku, literatúre

  • ISSN

    1339-3200

  • e-ISSN

    2729-8639

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    26-40

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus