Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivace k veřejnému vystupování žákyně 2. stupně hry na housle na ZUŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F24%3A10489159" target="_blank" >RIV/00216208:11410/24:10489159 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=pVNUAshxeS" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=pVNUAshxeS</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Motivace k veřejnému vystupování žákyně 2. stupně hry na housle na ZUŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný článek navazuje na předchozí případovou studii s názvem Motivace žáka 2. stupně houslové hry na ZUŠ k veřejnému vystupování. Jedná se o další pojednání zabývající se motivací k veřejnému vystupování, v tomto případě autorčiny sedmnáctileté žákyně studující hru na housle v posledním ročníku druhého stupně základní umělecké školy. Příspěvek zveřejňuje výsledky výzkumu žaččiny vnitřní, vnější, poznávací, výkonové a sociální motivace i motivace stavem flow ve vztahu ke hře na housle a k účinkování před lidmi. Pozornost je věnována žaččině přípravě na veřejné vystupování, prožívání jeho průběhu i pocitům po jeho skončení. Získávání údajů probíhalo po celý rok 2023 prostřednictvím pozorování, rozhovorů a vyhodnocením žákyní vyplněných dotazníků, a to standardizovaných i vytvořených autorkou článku. Zkoumání se uskutečnilo na základě finanční podpory Grantové agentury Univerzity Karlovy (projekt č. 295423).

  • Název v anglickém jazyce

    Motivation of a 2nd level Violin Student at an Elementary Art School (ZUŠ) for Public Performance

  • Popis výsledku anglicky

    The presented article is a follow-up to the previous case study entitled Motivation of a 2nd grade Violin Student at the Elementary Art School for Public Performance. This is another study dealing with the motivation for public performing, in this case the subject to the analysis was the author&apos;s seventeen-year-old pupil studying violin in the final year of the second cycle of an elementary art school. The paper explores the investigation results of the pupil&apos;s intrinsic, extrinsic, cognitive, achievement, social and flow state motivations in relation to playing the violin and performing in front of people. Attention is paid to the pupil&apos;s experiences while preparing for the performance, experiences during the performance itself and feelings after the performance are also discussed. Data collection was carried out in 2023 through observation, interviews and evaluation of questionnaires completed by the pupil, both standardised and created by the author of the paper. The research was conducted with the financial support of the Charles University Grant Agency (project no. 295423).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Hudební výchova

  • ISSN

    1210-3683

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    32

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    10-13

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus