Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivace žáka 2. stupně houslové hry na ZUŠ k veřejnému vystupování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F24%3A10483230" target="_blank" >RIV/00216208:11410/24:10483230 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=BjVu2HFA6c" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=BjVu2HFA6c</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Motivace žáka 2. stupně houslové hry na ZUŠ k veřejnému vystupování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje motivaci k veřejnému vystupování autorčina čtrnáctiletého žáka studujícího hru na housle v prvním ročníku druhého stupně základní umělecké školy. Autorka v článku předkládá výsledky zkoumání žákovy vnitřní, vnější, poznávací, výkonové a sociální motivace i motivace stavem flow ve vztahu ke hře na housle a k vystupování před publikem. Popisuje také žákovy prožitky před vystoupením, během něho i po něm. Uvedené údaje byly sbírány od září do prosince 2023 prostřednictvím pozorování, rozhovorů a standardizovaných i autorkou vytvořených dotazníků. Výzkum proběhl na základě finanční podpory Grantové agentury Univerzity Karlovy (projekt č. 295423).

  • Název v anglickém jazyce

    Motivation of a 2nd grade Violin Student at an Elementary Art School for Public Performance

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on the motivation for public performances of the author&apos;s fourteen-year-old student studying violin in the first year of the second grade of an elementary art school. The author presents the results of an investigation of the pupil&apos;s intrinsic, extrinsic, cognitive, achievement, social and flow motivation in relation to violin playing and public performance. Additionally, it delves into the pupil&apos;s experiences before, during and after performances. The data presented was collected from September to December 2023 through observation, interviews and standardised as well as author-developed questionnaires. The research was conducted with the financial support of the Charles University Grant Agency (project no. 295423).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Hudební výchova

  • ISSN

    1210-3683

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    32/2024

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    6-9

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus