Motivace žáka 2. stupně houslové hry na ZUŠ k veřejnému vystupování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F24%3A10483230" target="_blank" >RIV/00216208:11410/24:10483230 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=BjVu2HFA6c" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=BjVu2HFA6c</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Motivace žáka 2. stupně houslové hry na ZUŠ k veřejnému vystupování
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje motivaci k veřejnému vystupování autorčina čtrnáctiletého žáka studujícího hru na housle v prvním ročníku druhého stupně základní umělecké školy. Autorka v článku předkládá výsledky zkoumání žákovy vnitřní, vnější, poznávací, výkonové a sociální motivace i motivace stavem flow ve vztahu ke hře na housle a k vystupování před publikem. Popisuje také žákovy prožitky před vystoupením, během něho i po něm. Uvedené údaje byly sbírány od září do prosince 2023 prostřednictvím pozorování, rozhovorů a standardizovaných i autorkou vytvořených dotazníků. Výzkum proběhl na základě finanční podpory Grantové agentury Univerzity Karlovy (projekt č. 295423).
Název v anglickém jazyce
Motivation of a 2nd grade Violin Student at an Elementary Art School for Public Performance
Popis výsledku anglicky
The article focuses on the motivation for public performances of the author's fourteen-year-old student studying violin in the first year of the second grade of an elementary art school. The author presents the results of an investigation of the pupil's intrinsic, extrinsic, cognitive, achievement, social and flow motivation in relation to violin playing and public performance. Additionally, it delves into the pupil's experiences before, during and after performances. The data presented was collected from September to December 2023 through observation, interviews and standardised as well as author-developed questionnaires. The research was conducted with the financial support of the Charles University Grant Agency (project no. 295423).
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Hudební výchova
ISSN
1210-3683
e-ISSN
—
Svazek periodika
32/2024
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
6-9
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—