Řízení a profesní rozvoj pracovníků v éře digitalizace (1. část)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F24%3A10490681" target="_blank" >RIV/00216208:11410/24:10490681 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=WR0TJY4H9e" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=WR0TJY4H9e</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řízení a profesní rozvoj pracovníků v éře digitalizace (1. část)
Popis výsledku v původním jazyce
V současném dynamickém pracovním prostředí hrají hybridní nástroje profesního vzdělávání klíčovou roli při rozvoji pracovníků a jejich adaptaci na měnící se požadavky trhu. Tyto nástroje kombinují prezenční a on-line formy výuky, čímž podporují kreativitu, produktivitu, samostatnost a adaptabilitu pracovníků. Současně přispívají k posilování firemní kultury a rozvoji digitálních i profesních kompetencí zaměstnanců, které jsou klíčové pro zajištění dlouhodobé konkurenceschopnosti a výkonnosti firem. Na základě těchto teoretických východisek byl v letech 2023 a 2024 realizován výzkum zaměřený na identifikaci a analýzu vzdělávacích metod využívaných na pracovištích ve vybrané firmě. Výsledky poskytují poznatky pro efektivní implementaci hybridních vzdělávacích přístupů a jejich přínos pro řízení a rozvoj pracovníků.
Název v anglickém jazyce
Management and professional development of employees in the era of digitalization (Part 1)
Popis výsledku anglicky
In today's dynamic work environment, hybrid tools for professional training play a crucial role in employee development and their adaptation to changing market demands. These tools combine in-person and online learning methods, thereby enhancing employees' creativity, productivity, independence, and adaptability. At the same time, they contribute to strengthening corporate culture and developing employees' digital and professional competencies, which are essential for ensuring long-term business competitiveness and performance. Based on this theoretical background, research was conducted in 2023 and 2024 to identify and analyse the training methods used in the workplaces of the selected company. The findings provide insights into the effective implementation of hybrid training approaches and their benefits for employee management and development.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Prohuman
ISSN
1338-1415
e-ISSN
—
Svazek periodika
15
Číslo periodika v rámci svazku
16
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
30.12.2024
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—