Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení a profesní rozvoj pracovníků v éře digitalizace (1. část)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F24%3A10490681" target="_blank" >RIV/00216208:11410/24:10490681 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=WR0TJY4H9e" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=WR0TJY4H9e</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řízení a profesní rozvoj pracovníků v éře digitalizace (1. část)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současném dynamickém pracovním prostředí hrají hybridní nástroje profesního vzdělávání klíčovou roli při rozvoji pracovníků a jejich adaptaci na měnící se požadavky trhu. Tyto nástroje kombinují prezenční a on-line formy výuky, čímž podporují kreativitu, produktivitu, samostatnost a adaptabilitu pracovníků. Současně přispívají k posilování firemní kultury a rozvoji digitálních i profesních kompetencí zaměstnanců, které jsou klíčové pro zajištění dlouhodobé konkurenceschopnosti a výkonnosti firem. Na základě těchto teoretických východisek byl v letech 2023 a 2024 realizován výzkum zaměřený na identifikaci a analýzu vzdělávacích metod využívaných na pracovištích ve vybrané firmě. Výsledky poskytují poznatky pro efektivní implementaci hybridních vzdělávacích přístupů a jejich přínos pro řízení a rozvoj pracovníků.

  • Název v anglickém jazyce

    Management and professional development of employees in the era of digitalization (Part 1)

  • Popis výsledku anglicky

    In today&apos;s dynamic work environment, hybrid tools for professional training play a crucial role in employee development and their adaptation to changing market demands. These tools combine in-person and online learning methods, thereby enhancing employees&apos; creativity, productivity, independence, and adaptability. At the same time, they contribute to strengthening corporate culture and developing employees&apos; digital and professional competencies, which are essential for ensuring long-term business competitiveness and performance. Based on this theoretical background, research was conducted in 2023 and 2024 to identify and analyse the training methods used in the workplaces of the selected company. The findings provide insights into the effective implementation of hybrid training approaches and their benefits for employee management and development.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Prohuman

  • ISSN

    1338-1415

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    16

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    30.12.2024

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus