Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současný stav a vliv nemoci covid-19 na přípravu budoucích profesionálů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27235530%3A_____%2F23%3AN0000004" target="_blank" >RIV/27235530:_____/23:N0000004 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00237752:_____/23:N0000014

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf" target="_blank" >https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Současný stav a vliv nemoci covid-19 na přípravu budoucích profesionálů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola "Současný stav a vliv nemoci covid-19 na přípravu budoucích profesionálů" se zaměřuje na dopady pandemie COVID-19 na vzdělávání budoucích zdravotnických profesionálů. Popisuje, jak pandemie ovlivnila formy a metody výuky, přičemž zdůrazňuje přechod na digitální technologie a hybridní vzdělávání. Kapitola také analyzuje změny v přístupu k výuce, jako je větší důraz na samostatnost studentů a využívání moderních nástrojů, například virtuální reality, interaktivních materiálů a dalších inovativních metod. Dále se věnuje výzvám, kterým čelí učitelé i studenti, včetně potřeby rozvoje digitálních kompetencí a adaptace na nové vzdělávací prostředí. Kapitola zdůrazňuje význam propojení teoretických znalostí s praktickými dovednostmi, aby byli studenti lépe připraveni na reálné situace v jejich profesi.

  • Název v anglickém jazyce

    Current status and impact of covid-19 disease on the training of future professionals

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter "The current status and impact of covid-19 on the training of future professionals" focuses on the impact of the COVID-19 pandemic on the training of future health professionals. It describes how the pandemic has affected the forms and methods of teaching, highlighting the transition to digital technologies and hybrid education. The chapter also analyses changes in approaches to teaching, such as a greater emphasis on student autonomy and the use of modern tools such as virtual reality, interactive materials and other innovative methods. It also looks at the challenges facing teachers and students, including the need to develop digital competences and adapt to new learning environments. The chapter stresses the importance of linking theoretical knowledge with practical skills to better prepare students for real-life situations in their profession.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL03000205" target="_blank" >TL03000205: Osobní vzdělávací prostředí vysokoškolských studentů zdravotnických oborů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Osobní vzdělávací prostředí studenta: Učebnice pro učitele zdravotnických nelékařských oborů na vysokých školách.

  • ISBN

    978-80-86302-66-9

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    35-43

  • Počet stran knihy

    172

  • Název nakladatele

    Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly