Současný stav a vliv nemoci covid-19 na přípravu budoucích profesionálů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27235530%3A_____%2F23%3AN0000004" target="_blank" >RIV/27235530:_____/23:N0000004 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00237752:_____/23:N0000014
Výsledek na webu
<a href="https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf" target="_blank" >https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současný stav a vliv nemoci covid-19 na přípravu budoucích profesionálů
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola "Současný stav a vliv nemoci covid-19 na přípravu budoucích profesionálů" se zaměřuje na dopady pandemie COVID-19 na vzdělávání budoucích zdravotnických profesionálů. Popisuje, jak pandemie ovlivnila formy a metody výuky, přičemž zdůrazňuje přechod na digitální technologie a hybridní vzdělávání. Kapitola také analyzuje změny v přístupu k výuce, jako je větší důraz na samostatnost studentů a využívání moderních nástrojů, například virtuální reality, interaktivních materiálů a dalších inovativních metod. Dále se věnuje výzvám, kterým čelí učitelé i studenti, včetně potřeby rozvoje digitálních kompetencí a adaptace na nové vzdělávací prostředí. Kapitola zdůrazňuje význam propojení teoretických znalostí s praktickými dovednostmi, aby byli studenti lépe připraveni na reálné situace v jejich profesi.
Název v anglickém jazyce
Current status and impact of covid-19 disease on the training of future professionals
Popis výsledku anglicky
The chapter "The current status and impact of covid-19 on the training of future professionals" focuses on the impact of the COVID-19 pandemic on the training of future health professionals. It describes how the pandemic has affected the forms and methods of teaching, highlighting the transition to digital technologies and hybrid education. The chapter also analyses changes in approaches to teaching, such as a greater emphasis on student autonomy and the use of modern tools such as virtual reality, interactive materials and other innovative methods. It also looks at the challenges facing teachers and students, including the need to develop digital competences and adapt to new learning environments. The chapter stresses the importance of linking theoretical knowledge with practical skills to better prepare students for real-life situations in their profession.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL03000205" target="_blank" >TL03000205: Osobní vzdělávací prostředí vysokoškolských studentů zdravotnických oborů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Osobní vzdělávací prostředí studenta: Učebnice pro učitele zdravotnických nelékařských oborů na vysokých školách.
ISBN
978-80-86302-66-9
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
35-43
Počet stran knihy
172
Název nakladatele
Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—