How can we motivate and support teachers as they develop new skills?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F99%3A00001030" target="_blank" >RIV/00216208:11410/99:00001030 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
How can we motivate and support teachers as they develop new skills?
Popis výsledku v původním jazyce
The paper describes how at the Charles University - Faculty of Education in Prague in a frame of subjects oriented on educational applications of ICT the fundamental pedagogical skills and competences could be formed and developed. The main attention isgiven to experiences with video-conferencing which were organised by student teachers of the Faculty of Education with Secondary School students in Liberec.
Název v anglickém jazyce
How can we motivate and support teachers as they develop new skills?
Popis výsledku anglicky
The paper describes how at the Charles University - Faculty of Education in Prague in a frame of subjects oriented on educational applications of ICT the fundamental pedagogical skills and competences could be formed and developed. The main attention isgiven to experiences with video-conferencing which were organised by student teachers of the Faculty of Education with Secondary School students in Liberec.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Communications and Networking in Education: Learning in a Networked Society. IFIP WG 3.1 and 3.5 (in co-operation with 3.6) Open Conference.
ISBN
951-45-8627-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
Painopaikka Yliopistopaino
Místo vydání
Helsinki
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—