Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How can we motivate and support teachers as they develop new skills?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F99%3A00001030" target="_blank" >RIV/00216208:11410/99:00001030 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    How can we motivate and support teachers as they develop new skills?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes how at the Charles University - Faculty of Education in Prague in a frame of subjects oriented on educational applications of ICT the fundamental pedagogical skills and competences could be formed and developed. The main attention isgiven to experiences with video-conferencing which were organised by student teachers of the Faculty of Education with Secondary School students in Liberec.

  • Název v anglickém jazyce

    How can we motivate and support teachers as they develop new skills?

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes how at the Charles University - Faculty of Education in Prague in a frame of subjects oriented on educational applications of ICT the fundamental pedagogical skills and competences could be formed and developed. The main attention isgiven to experiences with video-conferencing which were organised by student teachers of the Faculty of Education with Secondary School students in Liberec.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    1999

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Communications and Networking in Education: Learning in a Networked Society. IFIP WG 3.1 and 3.5 (in co-operation with 3.6) Open Conference.

  • ISBN

    951-45-8627-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Painopaikka Yliopistopaino

  • Místo vydání

    Helsinki

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku