Projects in mathematics education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F99%3A00001074" target="_blank" >RIV/00216208:11410/99:00001074 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Projects in mathematics education
Popis výsledku v původním jazyce
In the article, the use of projects in mathematical education is studied. The following three aspects are discussed: the use of projects in mathematics school edication of 11 to 15-year-old students, in the teacher training and in the research in the didactics of mathematics as a tool for diagnosing the level of a students understanding of concepts.
Název v anglickém jazyce
Projects in mathematics education
Popis výsledku anglicky
In the article, the use of projects in mathematical education is studied. The following three aspects are discussed: the use of projects in mathematics school edication of 11 to 15-year-old students, in the teacher training and in the research in the didactics of mathematics as a tool for diagnosing the level of a students understanding of concepts.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F96%2F1186" target="_blank" >GA406/96/1186: Matematické vzdělávání 5-15letých žáků</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings CIEAEM 50
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
IRDP
Místo vydání
Neuchatel
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—