THE BRAND PERSONALITY OF LARGE SPORT EVENTS
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F11%3A10106823" target="_blank" >RIV/00216208:11510/11:10106823 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
THE BRAND PERSONALITY OF LARGE SPORT EVENTS
Popis výsledku v původním jazyce
This article presents the results of research on the brand personalities of big sport events such as the FIFA World Cup, the Tour de France cycling race and the Olympic Summer Games. The authors evaluate the brand personality of each of these sport events as a set of human characteristics associated with the given brand.
Název v anglickém jazyce
THE BRAND PERSONALITY OF LARGE SPORT EVENTS
Popis výsledku anglicky
This article presents the results of research on the brand personalities of big sport events such as the FIFA World Cup, the Tour de France cycling race and the Olympic Summer Games. The authors evaluate the brand personality of each of these sport events as a set of human characteristics associated with the given brand.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Kinesiology
ISSN
1331-1441
e-ISSN
—
Svazek periodika
43
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
HR - Chorvatská republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
91-106
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—