Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Brand Management: Perceiving of Summer Olympic Games Brand by the Czech Public.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F11%3A10106813" target="_blank" >RIV/00216208:11510/11:10106813 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Brand Management: Perceiving of Summer Olympic Games Brand by the Czech Public.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article presents the results of brand personality research of big sport events on the example of Summer Olympic Games. The research is based on the methodology standardized by the American author J. Aaker who specializes in the field of brand management. According to this research 42 features of sport brands were evaluated and subsequently divided into 5 dimensions.

  • Název v anglickém jazyce

    Brand Management: Perceiving of Summer Olympic Games Brand by the Czech Public.

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents the results of brand personality research of big sport events on the example of Summer Olympic Games. The research is based on the methodology standardized by the American author J. Aaker who specializes in the field of brand management. According to this research 42 features of sport brands were evaluated and subsequently divided into 5 dimensions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACC Journal

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    28-34

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus