Popularita českých sportovců a možnost jejich uplatnění jako tváří firemních značek
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F14%3A00045813" target="_blank" >RIV/61384399:31130/14:00045813 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Popularita českých sportovců a možnost jejich uplatnění jako tváří firemních značek
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: brand ambasador; sportovní celebrita; marketingový výzkum; firemní značky
Název v anglickém jazyce
Popularity of Czech sportsmen and their inclusion as brand ambassadors
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: brand ambassador; sports celebrity; marketing research; automotive industry; sport marketing
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia sportiva
ISSN
1802-7679
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
97-104
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—