Mezinárodní marketing ve sportu: (marketing ve sportu a prostřednictvím sportu)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F18%3A10365433" target="_blank" >RIV/00216208:11510/18:10365433 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mezinárodní marketing ve sportu: (marketing ve sportu a prostřednictvím sportu)
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola prezentuje základní vývoje trendy mezinárodního marketing ve sportu: podchycení vybraných cílových skupin, ovlivnění generace Y (dětí narozených v letech 1975 až 2004) pro marketing sportu, sportovní zájmy hrají zásadní roli v definování sociální sítě,význam značky a pochopení brand equity ve sportu, stále propracovanějším se stává marketing velkých sportovních akcí, zdokonalování kvality služeb ve sportovním průmyslu, změny motivace firem ve sponzorování sportu.
Název v anglickém jazyce
International Marketing in Sport: (Marketing in Sport and trough Sport)
Popis výsledku anglicky
The chapter presents basic trends in international marketing in sport: capturing selected target groups, influencing generation Y (children born from 1975 to 2004) for sports marketing, sports interests play a crucial role in defining social networking, brand importance and understanding of brand equity in sport,becoming more and more sophisticated is the marketing of large sporting events, improving the quality of services in the sports industry, changing the motivation of companies to sponsor sport.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
30306 - Sport and fitness sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mezinárodní marketing
ISBN
978-80-7400-441-4
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
165-177
Počet stran knihy
315
Název nakladatele
C.H.Beck
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—