Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mezinárodní marketing ve sportu: (marketing ve sportu a prostřednictvím sportu)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F18%3A10365433" target="_blank" >RIV/00216208:11510/18:10365433 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mezinárodní marketing ve sportu: (marketing ve sportu a prostřednictvím sportu)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola prezentuje základní vývoje trendy mezinárodního marketing ve sportu: podchycení vybraných cílových skupin, ovlivnění generace Y (dětí narozených v letech 1975 až 2004) pro marketing sportu, sportovní zájmy hrají zásadní roli v definování sociální sítě,význam značky a pochopení brand equity ve sportu, stále propracovanějším se stává marketing velkých sportovních akcí, zdokonalování kvality služeb ve sportovním průmyslu, změny motivace firem ve sponzorování sportu.

  • Název v anglickém jazyce

    International Marketing in Sport: (Marketing in Sport and trough Sport)

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents basic trends in international marketing in sport: capturing selected target groups, influencing generation Y (children born from 1975 to 2004) for sports marketing, sports interests play a crucial role in defining social networking, brand importance and understanding of brand equity in sport,becoming more and more sophisticated is the marketing of large sporting events, improving the quality of services in the sports industry, changing the motivation of companies to sponsor sport.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    30306 - Sport and fitness sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Mezinárodní marketing

  • ISBN

    978-80-7400-441-4

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    165-177

  • Počet stran knihy

    315

  • Název nakladatele

    C.H.Beck

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly