Analýza image sportovních značek Adidas a Nike
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F11%3A10112327" target="_blank" >RIV/00216208:11510/11:10112327 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza image sportovních značek Adidas a Nike
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek prezentuje výsledky kvantitativního výzkumu zaměřeného na image dvou významných sportovních značek, tedy značek Adidas a Nike. Výzkum byl proveden prostřednictvím písemného dotazování. Součástí článku je také teoretická analýza image a identity značky a s nimi souvisejících determinantů. Hlavním cílem této práce je na základě výsledků výzkumu identifikovat image značek Nike a Adidas a také komparace zjištěné image značky Nike s identitou této značky zjištěné na základě analýzy sekundárníchdat, tedy tím, jak značka vidí sama sebe a jak si přeje být vnímána zákazníky. Pro účely tohoto výzkumu byl použit dotazník, který byl sestaven pouze pro potřeby tohoto výzkumu. Tento dotazník byl zaměřen na hlavní elementy image značky, tedy na charakteristiky ve spojení se značkou, profil uživatele a výkon značky, osobnost značky a nabídku hodnoty. V závěru je uvedeno zhodnocení image obou sportovních značek a také jejich vzájemná komparace. Pozitivní vnímání image značky cílovými skup
Název v anglickém jazyce
The analysis of sport brands image of Adidas and Nike
Popis výsledku anglicky
This article presents results of the quantitative research that concentrates on the image of two important sports brands, thus of the brands Adidas and Nike. This research was performed based on written questioning. An important part of the article represents a theoretical analysis of brand image and identity and of related determinants. The main objective of this work is to identify the brand image of Adidas and Nike based on the results of the research and to compare the identified brand image of Nikewith its brand identity identified based on the analysis of secondary data, thus, how the brand perceives itself and how it wishes to be perceived by its customers. For the purposes of this research a questionnaire was used that was compiled only for the requirements of this research. This questionnaire focused on the main elements of brand image, i.e. on the characteristics related to the brand, user's profile and brand performance, brand personality and value offer. The conclusion con
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AK - Sport a aktivity volného času
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Česká kinantropologie
ISSN
1211-9261
e-ISSN
—
Svazek periodika
15
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
26-40
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—