Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úroveň vybraných ukazatelů pohybové zdatnosti u dětí mladšího školního věku v Libyi v závislosti na podmínkách výuky tělesné výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F12%3A10129256" target="_blank" >RIV/00216208:11510/12:10129256 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úroveň vybraných ukazatelů pohybové zdatnosti u dětí mladšího školního věku v Libyi v závislosti na podmínkách výuky tělesné výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem této studie bylo porovnat úroveň tělesné zdatnosti žáků mladšího školního věku v Libyi v závislosti na podmínkách, které má škola k dispozici při zajištění výuky tělesné výchovy. Aspekty úrovně fyzické zdatnosti byly zjišťovány na třech různých typech základních škol (státní, soukromé a škole pro cizince), a to prostřednictvím dvou testů z testové baterie Fitnessgram zjišťující aerobní a silovou zdatnost. Pro analýzu dat jsme použili jedno-faktorovou analýzu rozptylu (ANOVU), dvou-výběrový T-testa dvou-faktorovou ANOVU. V aerobní zdatnosti nebyl mezi žáky z jednotlivých škol na hladině p < 0,05 prokázán signifikantní rozdíl ve výkonnosti. Z výsledků analýzy dat však byla na hladině p < 0,05 prokázána signifikantně vyšší výkonnost žáků v úrovni silové schopnosti na státní škole. V další analýze bylo prostřednictvím dvou-výběrového T-testu zjištěno, že tento signifikantní rozdíl byl zapříčiněn významně vyšší výkonností žáků státní školy ve věku 8 let. Pro další výzkum ověřující úr

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of two definite apsects of physical fitness at Libyan children in dependence on condition for physical education process

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this study is to compare physical fitness of younger school children in Libya in relation to conditions which a school has available in securing physical education. Aspects of the level of physical fitness were studied in three different typesof basic schools (state, private and international) by means of two tests from the Fitnessgram test battery which analyze aerobic and strength fitness. For analyzing the data we made use of One-way analysis of variance (ANOVA), Two-sample T-test and Two-ways ANOVA. In the aspect of aerobic fitness the analysis did not prove on p-level < 0,05 a significant difference in pupils' performance. Nevertheless, the analysis results on p-level < 0,05 proved a significantly higher level of performance in the aspect of strength fitness for state school pupils. Further analysis showed by means of a Two-sample T-test that such significant difference was caused by substantially higher fitness of state school pupils of the age of 8. Thus, for further

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Česká kinantropologie

  • ISSN

    1211-9261

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    39-46

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus