Implementace ekonomických nástrojů v předmětu krizové řízení na FTVS UK
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F12%3A10132611" target="_blank" >RIV/00216208:11510/12:10132611 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Implementace ekonomických nástrojů v předmětu krizové řízení na FTVS UK
Popis výsledku v původním jazyce
Potřeba zvýšení finanční gramotnosti vyplývá ze značného deficitu finančního vzdělávání nejen u dospělých, ale i u žáků a studentů jak středních, tak vysokých škol. Proto je v článku poukázáno, jak oblast finančního vzdělávání je implementována do výukystudentů studijního směru Ochrana obyvatelstva Fakulty tělesné výchovy a sportu UK v Praze.
Název v anglickém jazyce
IMPLEMENTATION OF ECONOMIC TOOLS INTO THE TEACHING OF THE SUBJECT CRISIS MANAGEMENT AT THE FACULTY PF PHYSICAL EDUCATION AND SPORT OF CHARLES UNIVERSITY
Popis výsledku anglicky
The need for increased financial literacy results from a significant deficit of financial education not only in adults but also in high school and university students. Therefore, the article pointed out how financial education is implemented in the Population Protection degree curriculum at Faculty of Physical Education and Sport of Carles University in Prague.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The Science for Population Protection
ISSN
1803-635X
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
191-195
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—