Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cesta ke zvyšování finanční gramotnosti budoucích učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F09%3A00011681" target="_blank" >RIV/60076658:12410/09:00011681 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Cesta ke zvyšování finanční gramotnosti budoucích učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Koncem roku 2007 byl vládou České republiky schválen dokument ?Systém budování finanční gramotnosti na základních a středních školách?. Zároveň vláda požádala představitele vysokých škol, které připravují učitele matematiky pro základní a střední školy,o zařazení problematiky finanční gramotnosti do obsahu příslušných vysokoškolských programů. Článek pojednává o situaci v této oblasti na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.

  • Název v anglickém jazyce

    How to increase the financial literacy of students of teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The document The system of establishment of financial literacy at primary and secondary schools was approved by the government in December 2007. In compliance with this document, the deans of university faculties preparing mathematics teachers for primary and secondary schools were invited to include the standards of financial literacy in the content of the relevant university programmes of education. The article deals with situation in the field of financial education at the Pedagogical faculty of theUniversity of South Bohemia in České Budějovice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium

  • ISSN

    1213-7758

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2009

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus