Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Finanční gramotnost na 1. stupni ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139727" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139727 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Finanční gramotnost na 1. stupni ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek poukazuje na aktuální problém současné společnosti, kterým je finanční gramotnost a s tím související kompetence. Předkládá definici finanční gramotnosti dle dokumentu Národní strategie finančního vzdělávání a poukazuje na současné možnosti k implementaci finanční gramotnosti dle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a na standard finanční gramotnosti pro 1. stupeň základní školy vymezený v dokumentu Systém budování finanční gramotnosti na základních a středních školách.

  • Název v anglickém jazyce

    FINANCIAL LITERACY AT PRIMARY SCHOOL

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution presents current problem of contemporary society, which is a financial literacy and related skills. It presents the definition of financial literacy according to the document National Strategy of Financial Education and highlights the current possibilities to implement financial literacy according to the Framework Educational Programme for Elementary Education and the standard of financial literacy for primary school defined in the document The building of financial literacy at elementary and secondary schools.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Paedagogica, Mathematica

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    VIII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    167-174

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus