Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané aspekty finanční gramotnosti v podmínkách základních a středních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33151707" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33151707 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vybrané aspekty finanční gramotnosti v podmínkách základních a středních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto odborného textu je objasnit problematiku finanční gramotnosti a představit současné možnosti a pojetí výuky finanční gramotnosti na základních a středních školách (ISCED 1, 2, 3) jako možné prevence k zamezení tohoto negativního trendu, a toz pohledu dílčích aspektů vzdělávání. Současně jsou v této odborné knize prezentovány původní výsledky výzkumů a šetření zaměřených vždy dílčím způsobem na aktuální pojetí a realizaci výuky finanční gramotnosti v prostředí základních a středních škol. Publikace vymezuje význam a aktuální stav problematiky finančního vzdělávání zejména v prostředí základních a středních škol. Současně se zaměřuje na psychologické, sociální a ekonomické aspekty zadlužování ve společnosti. Uvádí strategické a legislativnídokumenty a jejich význam při budování systému finančního vzdělávání v českém školství. Komplexně se zaměřuje na vymezení problematiky finančního vzdělávání na základních a středních školách, dále na výzkumy a testování úrovně finanční g

  • Název v anglickém jazyce

    The selected aspects of financial literacy in the primary and secondary schools

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this study is to clarify the issue of financial literacy and introduce the current possibilities and approaches to teaching financial literacy in primary and secondary schools (ISCED 1, 2, 3) as a possible prevention to avoid this negative trend from the perspective of individual aspects of education. Furthermore, this professional study presents the original research results and investigations focusing always on the current conception and implementation of teaching financial literacy in elementary and secondary schools. The publication aims to define the significance and current status of the issue of financial education, especially in elementary and secondary schools. At the same time focuses on the psychological, social and economic aspects of debt in the company. Lists strategic and legislative documents and their importance in building a system of financial education in the Czech educational system. Comprehensively focuses on the definition of financial education in pri

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-4519-9

  • Počet stran knihy

    144

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy