Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zastoupení atletiky v hodinách tělesné výchovy na gymnáziích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F14%3A10289873" target="_blank" >RIV/00216208:11510/14:10289873 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zastoupení atletiky v hodinách tělesné výchovy na gymnáziích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem šetření bylo zjištění zastoupení atletiky v rámci tělesné výchovy na gymnáziích ve vybraných krajích a vytvořit tak přehled o tom, v jakém rozsahu se atletika vyučuje, jakým atletickým disciplínám se žáci se svými učiteli při tělesné výchově věnují, zda jsou školy, resp. učitelé tělesné výchovy při výuce limitováni materiálními a prostorovými podmínkami a dalšími faktory. Výzkumné šetření využívalo metody dotazníkového šetření, které bylo prováděno mezi učiteli tělesné výchovy na gymnáziích ve vybraných krajích.

  • Název v anglickém jazyce

    Track and field in physical education of grammar schools

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this thesis is to research the teaching of track and fields at grammar schools of chosen Czech regions and thereby provide an overview of athletics teaching extent; disciplines selected by teachers and practised by students during physical education; whether he schools or the teachers are limited by material, spatial or other factors The thesis is based on the method of questionnaire interviews among teachers of physical education at grammar schools in chosen Czech regions.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů