Tandemová výuka fyziky na gymnáziu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F20%3AA21025F0" target="_blank" >RIV/61988987:17310/20:A21025F0 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://ccf.fzu.cz/" target="_blank" >https://ccf.fzu.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tandemová výuka fyziky na gymnáziu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek nabízí jak nezbytné základní informace o tandemové výuce, tak osobní zkušenost autorky s realizací tandemové výuky fyziky na Gymnáziu Nový Jičín, která probíhala v prvním pololetí školního roku 2019/2020 u studentů 2. ročníku tohoto gymnázia. Cíle, které byly v rámci tandemové výuky fyziky sledovány, zahrnovaly prohloubení spolupráce učitele fyziky z gymnázia s odborníkem (v našem případě s vysokoškolským pedagogem z Katedry fyziky Přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity), ověření, zda může tandemová výuka vést ke zlepšení kvality výuky fyziky a ověření, zda může mít tandemová výuka pozitivní vliv na postoje studentů k fyzice.
Název v anglickém jazyce
Tandem teaching physics at grammar school
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the necessary basic information about tandem education and the author's personal experience with tandem physics teaching at Nový Jičín Grammar School. It took place during the first term of the 2019/2020 school year at students of the second class. The aims observed in tandem physics teaching included deepening cooperation of a grammar school teacher of physics with an expert (in our case it was a university lecturer, the Department of Physics, the Faculty of Science, University of Ostrava). There was also included a verification if tandem education can lead to physics education improvement and if it can have a positive impact on students' attitude to physics.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Československý časopis pro fyziku
ISSN
0009-0700
e-ISSN
1804-8536
Svazek periodika
70/2020
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
204-209
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—