Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tandemová výuka fyziky na gymnáziu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F20%3AA21025F0" target="_blank" >RIV/61988987:17310/20:A21025F0 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ccf.fzu.cz/" target="_blank" >https://ccf.fzu.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tandemová výuka fyziky na gymnáziu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek nabízí jak nezbytné základní informace o tandemové výuce, tak osobní zkušenost autorky s realizací tandemové výuky fyziky na Gymnáziu Nový Jičín, která probíhala v prvním pololetí školního roku 2019/2020 u studentů 2. ročníku tohoto gymnázia. Cíle, které byly v rámci tandemové výuky fyziky sledovány, zahrnovaly prohloubení spolupráce učitele fyziky z gymnázia s odborníkem (v našem případě s vysokoškolským pedagogem z Katedry fyziky Přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity), ověření, zda může tandemová výuka vést ke zlepšení kvality výuky fyziky a ověření, zda může mít tandemová výuka pozitivní vliv na postoje studentů k fyzice.

  • Název v anglickém jazyce

    Tandem teaching physics at grammar school

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the necessary basic information about tandem education and the author's personal experience with tandem physics teaching at Nový Jičín Grammar School. It took place during the first term of the 2019/2020 school year at students of the second class. The aims observed in tandem physics teaching included deepening cooperation of a grammar school teacher of physics with an expert (in our case it was a university lecturer, the Department of Physics, the Faculty of Science, University of Ostrava). There was also included a verification if tandem education can lead to physics education improvement and if it can have a positive impact on students' attitude to physics.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Československý časopis pro fyziku

  • ISSN

    0009-0700

  • e-ISSN

    1804-8536

  • Svazek periodika

    70/2020

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    204-209

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus