Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Outdoor management training z pohledu zadavatelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F14%3A10291486" target="_blank" >RIV/00216208:11510/14:10291486 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Outdoor management training z pohledu zadavatelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem předkládané práce bylo mapování požadavků a zkušeností personalistů s outdoor management training (OMT ). Dále bylo také zjišťováno, jaké jsou představy personalistů o cílech kurzů a jejich využití. Jednalo se o dotazníkové šetření realizované na vzorku 152 personalistů českých firem. Z výsledků vyplývá, že personalisté využívají kurzy OMT zejména k rozvoji odborných znalostí a dovedností, k rozvoji soft skills a podpoření týmového ducha. Nejčastěji jsou tyto kurzy organizovány pro klíčové a novézaměstnance. Zpětná vazba v průběhu kurzů není pro personalisty tak samozřejmá, jak nalézáme v teorii OMT . Kurz je nejčastěji plánován na dva dny a personalisté zasahují do jeho obsahu. Zjištěné poznatky jsou podnětné pro odbornou veřejnost zabývající se tímto typem vzdělávání. Poskytují také informace o vnímání OMT kurzů zadavateli (ve většině případů personalisty) a otevírají prostor pro další vzdělávání zadavatelů čí úpravu nabídek jim poskytovaných.

  • Název v anglickém jazyce

    Outdoor management training from orderer point of view

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this work was to survey personalist's requirements and experiences with outdoor management training (OMT ). The personalists' ideas of a course content and its usage have been discovered as well. One hundred fifty-two personalists of Czech companies have been inquired. It was found out that those personalists use the OMT courses for expertise development, soft skills and for support of a team spirit. The most frequently organised courses are for key and new employees. A feedback during the course is not so common for personalists, as we find out in OMT theory. The course is mostly scheduled for two days and personalists can influence its content. The gained findings are suggestive for expert community that is dealing with this type of education. They provide information concerning orderers' point of view of OMT courses (in the most cases personalists') and they open scope for the further orderers' education or an offer adjustment.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Česká kinantropologie

  • ISSN

    1211-9261

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    83-91

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus